A deçixon a l’é stæta piggiâ: anche à Zena rescädamento açeiso pe dozze oe a-o giorno. O primmo freido o l’é arrivou pe in davei e o Comun, ascì che con un pittin de retardio, o l’à dito de sci. Insemme à Zena, anche Ciavai a l’à dæto o permisso.
Primocanale o l’aiva riçevuo ben ben de segnalaçioin da-i abitanti di quartê ciù erti, donde se patisce de ciù o freido, comme Bavai ò Santo Zeuggio. Ma e temperatue son anæte zu anche in sciâ rivea, tanto che fiña Santa Margaita a l’à averto i caloriferi inti giorni passæ.
Mogogni finii in sciâ töa do Marco Döia, scindico de Zena, che inta rubrica “Il Sindaco risponde” o l’à mostrou e raxoin de zinzanie: “Primma de deçidde in sciô rescädamento – o l’à dito – aspëtemmo e previxoin do tempo. No se peu dâ l’autorizzaçion se ne dixan che e temperatue montian torna”.
Dòppo verificou a tendensa climatica, o scindico o l’à emisso l’ordinansa ch’a consente l’açenscion antiçipâ. O rescädamento o se porriâ mette in deuvia pe sëi oe à 20 graddi e atre sëi à 16.
VERSIONE ITALIANA
La decisione è stata presa: anche a Genova riscaldamento acceso per dodici ore al giorno. Il primo freddo è arrivato per davvero e il Comune, sebbene con un po’ di ritardo, ha dato il via libera. Insieme a Genova, anche Chiavari ha dato l’ok.
Primocanale aveva ricevuto varie segnalazioni dagli abitanti dei quartieri più alti, dove si soffre di più il freddo, come Bavari o Sant’Eusebio. Ma le temperature sono crollate anche sulla costa, tanto che persino Santa Margherita Ligure ha aperto i caloriferi nei giorni scorsi.
Lamentele finite sul tavolo di Marco Doria, sindaco di Genova, che nella rubrica “Il Sindaco risponde” ha spiegato le motivazioni dei temporeggiamenti: “Prima di decidere sul riscaldamento – ha detto – aspettiamo le previsioni del tempo. Non si può dare l’autorizzazione se ci dicono che le temperature torneranno a salire”.
Verificata la tendenza climatica, il sindaco ha emesso l’ordinanza che consente l’accensione anticipata. Il riscaldamento si potrà attivare per sei ore al giorno a 20 gradi e altre sei a 16.
cronaca
O primmo freido o no ghe mòlla, anche à Zena se peu açende o rescädamento
O Comun o l'à dæto o permisso in antiçipo
2 minuti e 16 secondi di lettura
TAGS
TOP VIDEO
Venerdì 22 Novembre 2024
Alle 21 con 'Breathe' Primocanale rivive la tragedia del Covid
Giovedì 21 Novembre 2024
Processo Morandi, incognita feste sulle udienze. In aula il 2 dicembre
Venerdì 22 Novembre 2024
Cultura, il sogno di Palazzo Ducale: "Biglietti gratis per le scuole"
Giovedì 21 Novembre 2024
Primocanile - Cani e gatti in redazione, gli animali di Primocanale
Ultime notizie
- Fermato per un controllo, è irregolare: rimpatriato
- Imperia, al via le operazioni di bonifica nell'ex area S.A.I.R.O.
- Ecco come i vigili del fuoco si preparano ad affrontare frane e incidenti in Liguria
- Iren, nuovi sportelli sempre più vicini ai clienti
- Faccia a faccia con il ladro che lo minaccia con piede di porco: "Terza volta, lascio il quartiere"
- Le spettacolari immagini della mareggiata a Portovenere
IL COMMENTO
Blazquez, basta mezze parole: è il momento di dire tutta la verità
Ddl vittime incuria, speriamo la norma non venga usata mai più